5.15.2014

10 טיפים מקצועיים, מראה מראה שעל הקיר


עוד מפי קריסטי סטרייצ'ר Kristie Streicher, כוהנת הגבות האמריקנית. לפניכן טיפ רביעי. התוכן נמצא באתר המצוין totalbeauty.com


שימוש במראה מגדלת בעת מריטה

אם את לא יכולה לראות את השערות במראה רגילה, אף אחד אחר לא יכול, אומרת Kristie Streicher.
כשאת משתמשת במראה מגדלת את לא מקבלת את המראה הכללי של צורת הגבות שלך ועשויה למרוט יותר מדי

איך כדאי
 השתמשי במראה רגילה והקפידי למרוט את השערות בתאורה רגילה
מהניסיון שלי
אני מרגישה הכי טוב כשהלקוחה שלי יוצאת לגמרי נקייה ומה לעשות, לפעמים גם אני מפספסת. אז בזמן המריטה לא אשתמש בזכוכית, אבל אחרי שאגמור לעצב, לסרק, לגזור ולמרוט, אני מתבוננת בתוצאה מבעד לזכוכית מגדלת ורק אחר כך שבדקתי שלא השארתי שערות סוררות, אני מוכנה לשחרר.


רוצות ללמוד את הטיפ הבא? הישארו אתי!


בהצלחה!

אם גם לכן יש טיפים על גבות - עיצוב, מריטה וכל דבר נוסף, שתפו אותי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה