5.09.2014

10 טיפים מקצועיים, מריטה איכותית

כוהנת הגבות האמריקנית קריסטי סטרייצ'ר Kristie Streicher מסבירה מהי הטעות השנייה שנשים עושות כשמעצבות ומורטות גבות לבד, ללא סיוע מקצועי. התוכן נמצא באתר המצוין totalbeauty.com

מריטה מבוקרת

סטרייצ'ר אומרת: מריטת גבות מידי יום, או כל מספר ימים היא מיותרת. כאשר נשים מורטות את הגבות בתדירות גבוהה, המריטה הופכת להרגל ולא עשייה שנועדה לשיפור המראה שלנו.
אולי תחשבו, היא אומרת, שאתן רק מנקות שערות סוררות אבל בפועל יתכן ותמרטו שערות חיוניות לעיצוב הגבות.
איך כדאי

התרחקו מהפינצטה. תכננו למרוט את הגבות שלכן פעם בשבוע למשך שלושה שבועות. זה אמנם נשמע מפחיד, אבל כשתפסיקו למרוט באובססיביות את השערות הקטנות, הן יפסיקו להפריע לכן כל כך. וכך תוכלו סוף סוף לראות שהגבות שלכן צומחות, גם אם חשבתן שכבר הפסיקו לצמוח.

מהניסיון שלי
באמת מיותר למרוט ולמרוט, תמצאו עיסוקים אחרים... אני למשל, חייבת לעשות משהו עם הידיים, אחרת אני משתגעת. אז חיפשתי ומצאתי כל מני משחקי מנהלים שעוזרים לי להעסיק את הידיים. או שאני פשוט מנקה את הבית...

 
הצטרפו אליי ולימדו ת הטיפ הבא
בהצלחה!

אם גם לכן יש טיפים על גבות - עיצוב, מריטה וכל דבר נוסף, שתפו אותי :)

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה