10.12.2014

כבוד למלאלאה יוספזאי. והגבות?

לקחתי את הגבות של מלאלה יוספזאי כתירוץ, כי מה שאני רוצה, זה לדבר על הנערה הפקיסטנית הנפלאה הזו שקיבלה ביום שישי פרס נובל לשלום, ואם זה דרך הגבות - שיהיה. אפשר לראות בוודאות שהן, הגבות, הוא לא הנושא המשמעותי בחייה אבל בשבילה אני מוכנה להתעלם מכל החוקים כולם, כולל זה הקובע שגבות זה חובה. 
אולי כשתהיה אשה ולא נערה, אולי בתרבות אחרת, אולי כשתתפנה. אם צריך, אני מוכנה להתפשר - שתוותר על הגבות ותלך על מה שהיא עושה כל כך טוב עד עכשיו - יוצאת בחיים משלוש יריות בראש ונאבקת למען זכותן של ילדות ונשים לרכוש השכלה


יוספזאי. לוביסטית בלתי נלאית לאחת האוכלוסיות המוחלשות בעולם
מלאלה יוספזאי צילום: אין באתר ynet
איך הייתי מעצבת?
איזה כיף, יש כאן עם מה לעבוד, והרבה מזה!
מבחינת האורך הגבות מצוינות, לוקחות מקצה לקצה. בניגוד לחוקי העיצוב הרגילים, לא הייתי מתחילה את הגבות בקו ישר עם קצה הנחיר, אלא מנקה בקטנה בין שתי הגבות.
מבחינת העובי, מצוינות לא פחות. גם כאן הייתי שולפת החוצה צורה עם נוכחות! לנקות קצת בחלק הפנימי של העיניים ולדקק עוד קצת לקראת הסוף.
בקצרה -
סירוק כלפי מעלה, 
גזירה, כי השערות ארוכות
ניקיון וחילוץ הצורה הטבעית החוצה ויאללה, לעוד שלום עולמי

http://images1.ynet.co.il/PicServer4/2014/10/05/5623568/56235570991596640360no.jpg
 ynet צילום (צילום: AP)

 מי שרוצה להכיר את הסיפור של מלאלה


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה