10.29.2014

ערסים ופרחות

אני לא נכנסת לויכוח השחוק על אפלייה גזעית, כן או לא, אבל אני רוצה להמליץ בחום למי שעדיין צריך את התירוץ הזה, שישתמש בו מהר והרבה. כי הרי עוד דור, ילדי החצי-חצי לא ידעו לאיזה צד של ה"נחיתות" הם שייכים.
לא חסרות אפליות במדינה שלנו אבל אני רוצה להפנות את הזעם הקדוש שלי למעצבת (?) הגבות. ברצינות?

הגבות עלו לדיון כבר בפרק הראשון, גם אריאנה מלמד שמה לב. אחרי שסקרה ynet) את המשתתפים והמאפיינים שלהם, ציינה ש"לא הגורמטים והשרשראות היו משותפים לכולם, גם לא מריטת הגבות שרובם מבצעים בלהט של טקס דתי. הכעס היה משותף..." וכו'.
השאלה אם בנים יכולים לסדר גבות או לא היא חסרת משמעות בעיניי, אבל הנקודה היא בבחירת מעצבת הגבות. הגבות שאנחנו רואות על הפנים הנעימים של לירן כהן הם לכל הפחות זוועה:
  • מלאכותיות - "איזה יופי, גם לי סידרו גבות, רואים?" רואים. לא טבעיות, גם בצבע וגם בצורה. להלן 
  • צורה - אוי ואבוי ובעיקר בעיקר, החיתוך הפתאומי בין הגבות
  • השתלבות - לא משתלבות בשום אופן במראה הטבעי ושאר שיער הפנים
  • אחידות - לכל גבה צורה עצמאית משלה
למען ההגינות אני רוצה לציין שהמעצבת הזו לא לבד בשטח ויש להניח שקיבלה השראה מהרבה מאוד מעצבות גבות (וגם מעצבים, ראיתי במו עיניי), שעובדים על פי אותם עקרונות מחרידים. הרשת מלאה בתמונות שלהם, לבעלי קיבה חזקה


לגבות טבעיות, מתמזגות ובכלל, התקשרו אליי 0528800416


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה