11.27.2014

לפני ואחרי או צער גידול גבות

כבר נמסר לי שהתמונות שאני מעלה הן באיכות לא משהו ואולי כדאי שאוותר ואולי ואולי... אבל הפעם אני רוצה לשתף אתכן בתהליך מייק אובר גבות. כבר במריטה הראשונה ההבדל הוא מקצה לקצה. ואנחנו רק יצאנו לדרך...


הפעם יש לי אתגר מעניין ואני רואה בדיוק לאן אני רוצה לקחת את הגבות, השאלה אם הן יסכימו ללכת אתי. למרות ששלומית מעידה שפעם הייתה מלאה בגבות, היום כל שערה חדשה עושה טובה לאנושות. אנחנו מתחילות ככה

מה צריך לשנות:
אחידות - הגבות לא אחידות. אחת ארוכה השנייה קצרה, האחת קשתית השנייה לא חצי מעוגלת וכ'
עובי - הן דקות למדי, מה שלא מאפשר הרבה משחק
עיצוב - הן מייצרות קשתות ענקיות (לפחות קשת ענקית בגבה אחת...). העיצוב אנכרוניסטי ומשווה לפנים הבעה של תדהמה קבועה. בנוסף, בעיצוב גבות צריך לקחת בחשבון את מבנה הפנים - הפנים של שלומית נוטות לעגול והדבר האחרון שהיא צריכה הוא להוסיף עוד אלמנטים עגולים. 
אני מתחילה לעבוד כך שבסוף הדרך נקבל גבות בעלות זוית רכה, בתקווה שהגבות ישתפו פעולה ויצמיחו שערות נוספות. קומפרנדה?
מה אני עושה:
דבר ראשון, חיסול העיגולים. ברגע שאני מקצצת את החלק התחתון של הגבה מהצד הפנימי, נעלם העיגול. 
אחריו אני פונה לדאוג ליצירת אחידות. מאחר שעוד לא מצאתי את הפטנט לצמח גבות בשנייה (כנסו לטיפים מקצועיים בנושא שיקום גבות דקות) אני נפרדת בצער משערות במקומות עודפים: קצה העין השמאלית (ימנית בתמונה), ההתרוממות הפתאומית והלא ברורה בפנים עין ימין (השמאלית בתמונה).
נכון, יותר דק ממה שהתחלנו אבל זה מתחיל להראות כמו בסיס טוב לגבות רכות יותר ונכונות יותר, לטעמי, לפנים ולאישיות של שלומית


והנה ההבדל, לפני ואחרי מריטה ראשונה

אם גם אתן רוצות לעבור מייק אובר גבות או סתם לתחזק באופן שוטף ולהראות מעולה עם גבות מתאימות התקשרו 0528800416

3 תגובות:

  1. מרשים.
    עכשיו אני מתחילה להבין את הדקויות, ויותר מזה - שאפשר לשנות גם כשנראה שאי אפשר.
    כבוד!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. תודה נועה :) את צודקת - הרבה פעמים אנשים לא שמים לב לדקויות, הרבה אנשים (גברים) אפילו לא שמים לב שהיה שינוי... אבל ברגע ששמים את הפעולות במילים, אפשר להבין את ההגיון ופתאום ההבדל הופך מאוד בולט

      מחק
  2. ההבדל בעיצוב גבות פה הוא מזערי בכדי לעודד צמיחת הגבות את יכולה להשתמש בשמן קיק

    השבמחק