6.11.2014

לפני ואחרי, גיל

איך אומרים אהבה בגבות? רק תסתכלו על האור הזה בעיניים ותבינו למה אני אוהבת את גיל. חוץ מזה, גיל מגיעה עם גבות מוכנות לגמרי, אני רק משתדלת לשמור על הקיים ולתת את הטאץ' העדין

 

גיל מאירה אחרי










- לגיל יש עיני קקאו יפות יפות
- גבות תוחמות בקו אופטימלי
- שערות רבות אך אינן צפופות מאוד
- אחידות כמות שיער לאורך הגבות
- פנים מאורכות


מה היה קודם










- האתגר הוא בעיקר לשמור על הקיים ולהיזהר לא למרוט ולו שערה אחת יותר מדי - מריטה אחת ימיותרת תיצור חור
 - הקשת בשני שליש של הגבות פותחת שטח גדול, אם כי לא גדול מיד, בין העיניים והגבות ומוסיפה אור לפנים של גיל שגם ככה מוארות על ידי האישיות שלה
- אני תוחמת את הקשת מלמעלה בקו ישר כדי למנוע הארכה נוספת של הפנים









מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא!

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה