6.08.2014

לפני ואחרי, זיוית

זיוית הגיעה אחרי כמה לילות לבנים ובעיקר רצתה לישון. כמה רציתי לפרגן לה שעה של מנוחה על המיטה הרכה והנפלאה שלי אבל החיים החליטו אחרת...

זיוית אחרי מריטה והתעוררות







- בגלל מיעוט שערות ואופיין הדק של הגבות של זיוית, אני מקפידה לשמור על כל אחת ומורטת בזהירות רבה
- חשוב לי לשמור על קו אחיד שייתן מראה נקי ופתוח לאזור העיניים
- אני שומרת על הקשת העדינה ולא מיישרת משום שקודם כל: כבוד לטבע ושנית, בגלל מבנה הפנים שהמתאים לו ביותר הוא הגבהה קלה של מסגרת הפנים - הגבות


מה היה קודם






לזיוית עיניים מלוכסנות, שקדיות - גבות דקות ודלילות למדי
לגבות שלה קשת טבעית עדינה







מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא!

 

 

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה