6.05.2014

לפני ואחרי, סלווה


כישורי הצילום שלי פוגעים משמעותית בתוצאה אבל מה שאני רואה זה קודם כל שסלווה רזתה מאוד וגם:


סלווה אחרי שפצור עדין



- מה שחסר הוא בעיקר הוא סדר, לכן אני מסרקת, גוזרת קלות ומורטת בעדינות
- אני בוחרת להשאיר את מלוא הרוחב כדי שיתן מענה גם לאורך הגבות וגם להיותן דלילות
- פתיחה ונקיון בין הגבות והעיניים מאירים את הפנים ומסייעים להבליט את העיניים

     סלווה כפי שהגיעה אחרי שרזתה מאוד

    - עיני שקד עמוקות
    - גבות ארוכות המשלימות מצוין את הקו היוצר מסגרת משמעותית
    - שערות דקות ולפיכך דלילות במראה הגבות
    - עיניים מעט שקועות
    - פני יהלום






    מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!
     

    בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא

     

     




    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה