6.05.2014

לפני ואחר, יפית



אמנם עיניים עצומות אבל כשיפית פוקחת אותן, יש בהחלט מה לראות! אנחנו יוצאות לדרך עם מה שמאפיין את הגבות והפנים של יפית, והפעם יש הפעם יש רק את האחרי...

יפית אחרי



- גבות רחבות וסמיכות - חגיגה לכל מעצבת גבות. אני יכולה להשתולל בלי חשש לגרום לנזק במריטה מוגברת
- אופי ברור ומובנה בצורה הטבעית
- גבות מעט קצרות ביחס למבנה העיניים



    - אני מקפידה בעיקר לא להפריע לטבע שעשה בחירה מצוינת: קשת ההולמת את מבנה הפנים האובלי ומושכת את המבט כלפי מעלה
    - אני שומרת גם על השערות הבודדות בחלק החיצוני של העיניים כדי שיאריכו את הגבות כמעט עד לנקודה שתתן את המסגרת האופטימלית. זוהי נקודה הנוצרת על ידי משיכת קו אלכסוני בין הנחיריים והקצה החיצוני של העיניים



    מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

    בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא

     

     

     

    אין תגובות:

    הוסף רשומת תגובה