6.05.2014

לפני ואחרי, אילה

אני לא אשמה שמגיעות אליי נשים יפות: מה כבר אני יכולה לעשות שיצליח לקלקל את הפנים של אילה? היא ממשיכה יפה גם מתחת לעיניים. לאילה יש:

מחייכת אחרי...




- למרות שהיא בטח תהיה האחרונה להודות, לאילה יש חיוך בעיניים וצחוק מתגלגל. תסכימו אתי שאי אפשר לעצב לה גבות הפתעה...
- המטרה היא לפתוח מלמטה על מנת ליצור מרווח בין העיניים והמסגרת הרכה - הגבות. הפתיחה הזו מעצימה את התחושה שעוברת מאילה של אור ונקיון
- אני שומרת על גבות רחבות כדי שלמרות דלילותן וצבען הבהיר, יעניקו מסגרת משמעותית לפנים ולעיניים


  אילה מחייכת לפני המריטה


- גבות בהירות התואמות את גוון העור והשיער אך דלילות למדי
- צורה קשתית טבעית ההולמת את מבנה הפנים
- פני יהלום
- עיניים מאירות






מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

 

בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה