6.05.2014

לפני ואחרי, תמר

תמר הגיעה דרך רובע צפון מזרח, האתר הנפלא וסופר מעודכן בכל מה שרציתם לדעת על הרובע, כך שאני לא מכירה אותה כאדם אבל מזהה את הדברים הבאים:

כחדשה



- לפני שנגעתי, תמר מבקשת שלא אשנה את הצורה משמעותית וזה בהחלט מכתיב לי את המשך העבודה
- הייתי רוצה להנמיך את הקשת כדי לקצר את אורכן של הפנים ולרכך את המראה
- מנקה ומחלצת את הצורה הטבעית ולאחר שקיבלתי אישור, אני מנמיכה קצת את הקשת. הנגיעה שלי עדינה אבל מחלצת מתמר קריאה של שוק על השינוי. כעבור כמה זמן תמר נרגעת ורואה את השינוי לטובה. אני אוהבת מאוד!




תמר, נטוראל

- עיניים בהירות יפהפיות
- גבות עבות ומרשימות
- קשת טבעית גבוהה  
- פנים ארוכות

 






מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא

 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה