6.02.2014

לפני ואחרי, גילי

 יש על עיני השקד האלו, על עור הנחושת היפהפה? תכירו את גילי, בעלת העיניים והגבות האלו שאותם, מה שנקרא, הביאה מהבית


גילי ועיני השקד לפני מריטה


    - גיל צעיר להפליא, מה שאומר - עור נפלא ומתוח, פנים רעננות
    - עיני שקד מלוכסנות ויוקדות
    - מבנה פני לב


      

    התגברה באומץ על מריטה של כל שערה


      - יש מקרים שאני פשוט משתדלת לא לקלקל לטבע. מה שאני צריכה לעשות אצל גילי זה לפעול כמו פסל שמחלץ את הצורה שראה בעיני רוחו מתוך האבן או העץ, כלומר בעיקר לנקות
       - למרות שעל פי חוקי הגבות הייתי אמורה ליצור קשת גבוהה יותר, גם גילי וגם אני אוהבות מאוד את התוצאה כי, מה לעשות? כשזה יפה זה יפה, ואצל גילי זה יפה
       - תראו איזו מסגרת ברורה ודומיננטית קיבלו העיניים שלה





      מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

      בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא





      אין תגובות:

      הוסף רשומת תגובה