6.02.2014

לפני ואחרי, עדית

 

בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא

עדית

  * הפעם יש לנו רק את האחרי...



עדית מביאה אתה קודם כל את החיוך. אני מדברת על האישיות ולא על גבות. לא משנה כמה קשה, תמיד אפשר למצוא משהו ציני משעשע להגיד, והיא זו שתמצא אותו. בנוסף, עדית מביאה אתה:
  • שיער גבות סמיך ועשיר
  • עיצוב טבעי מתאים לפנים שלה ויפה בכלל
  • פנים מאורכות
  • עיניים בהירות יפות ומלוכסנות
  • תיעוב משמעותי לאקט המריטה

שיקולי העיצוב:
  • מזל שעדית הגיעה מצוידת מהבית בגנים טובים של גבות כי אחד הדברים שאני לוקחת בחשבון זה הסבל הניכר בזמן המריטה. אני משתדלת לנקות רק מה שהכרחי
  • הפנים המאורכות מבקשות מעצורים ולכן אני לא לוקחת את הגבות כלפי מעלה, גם לא במפתח הגבות
  • יש מספיק שיער כדי ליצור את ההדרגה המתבקשת בעובי: בחלק הסמוך לשורש האף הגבות עבות יותר ונעשות דקות ככל שאני מתקרבת לקצה

מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה