6.02.2014

לפני ואחרי, דקלה


בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא

דיקלה הרוחנית

  * הפעם יש לנו רק את האחרי...




אתן לא מכירות אותה אבל תאמינו לי, אם לא הייתי עוצרת את דיקלה עם קו ישר בגבות, הרוחנית הזו הייתה ממריאה לשמיים ונעלמת.

אנחנו מתחילות את העיצוב עם התנאים שדיקלה הביאה מהבית:
  • שיער גבות דליל באופן יחסי
  • חוסר אחידות מבחינת כמות שערות בין שתי הגבות
  • מבנה פני יהלום
  • שטח קטן יחסית בין העיניים והגבות
  • עיניים ירוקות יפות שנבלעות ותובעות מקום משלהן

שיקולי העיצוב:
  • ראשית אני פותחת מלמטה, מגדילה את השטח בין הגבות והעיניים כדי להגדיל את העיניים ולתת להן בולטוּת
  • אני גוזרת מלמעלה כדי ליצור קו עליון אחיד שיהווה מסגרת פנים ברורה. הגבות בעלות צבע כהה המנוגד לעור הבהיר והחיתוך הברור יוצר אשליה נוספת של שטח בין העיניים והגבות
  • מאחר ויש מעט שערות בקצה הגבות, אני לא מורטת משמעותית בחלק הזה של הגבות. אני שומרת על עובי כמעט אחיד כדי להפוך את המסגרת יותר ברורה
  • קצת שערות שובבות בעין שמאל בסמוך לשורש האף ואני מבסוטית

מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה