6.02.2014

לפני ואחרי, טל

בעיצוב גבות יש חוקים אבל אני לעולם לא שוכחת את החוק הכי חשוב: להתעלם מכל החוקים ולהתאים את העיצוב לכל אחת בדיוק כמו שהיא

טל עם עיני הברקת

  * גם הפעם יש לנו רק את האחרי...





טל היא נערה מתוקה עם עיניים בהירות יפהפיות. רואים, לא?

אנחנו מתחילות את העיצוב עם מה שיש:
  • עור פנים צעיר, חלק ויפה
  • משיכה של הגבות כלפי מעלה לכיוון החלק החיצוני של הגבה
  • גבות בעלות נפח אם כי לא עבות מאוד

שיקולי העיצוב:
  • הצורך הראשוני הוא לנקות ולחלץ את הצורה הטבעית. היא מתאימה מאוד למבנה הפנים ויוצרת מסגרת יפה ביותר
  • הגבות לא מאוד עבות ואם אני מתלהבת ומורטת יותר מדי, אני עלולה ליצור חורים. זהירות!
  • הגבות ארוכות ולכן אני יכולה להפוך אותן לדקות בקצותיהן והן עדייין יצרו מסגרת משמעותית
  • הרמת הגבה לקראת הקצה יוצרת מראה צעיר ומתוחכם. בכל מקרה טל הגיעה עם היופי הזה מהבית, אז שאני אקלקל?


מה דעתכן? ספרו לי מה אתן חושבות!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה