9.24.2014

שנה נפלאה

כמה דברים:


אתמול ענת שימחה אותי מאוד כשאמרה: הטיפ הקטן שנתת לי שינה לי לגמרי את הפנים. ענת לא מורטת, היא ממלאה את הגבות באיפור ובאופן עצמאי. אליי היא מגיעה לטיפולים אחרים שאני עושה - מני, פדי, שעוות...
אני מספרת על ענת לא רק בשביל להשוויץ אלא גם כדי לחזור ולהזכיר - בגבות זה לא דרמטי, זה הדברים הקטנים שעושים את ההבדל, אבל השינוי כן יכול להיות דרמטי.

לענת יש מבנה פנים מאורך והטיפ שנתתי היה כזה: כשאת ממלאה את הגבות, תקפידי ליצור קו ישר ואל תעגלי כלפי מעלה.
הסיבה: הגבות המעוגלות מאריכות את הפנים המאורכות גם ככה! הרי המטרה שלנו היא ליצור הרמוניה ואיזון בפנים, אז צריך "לקצר" את האורך ולא להבליט אותו!
הנה, בערך, הלפני של ענת ואיך שהיא משלימה את הגבות אחרי הטיפ.



ואחרון חביב: תודה לכל מי שהגיעו בימי מבצע ראש השנה, שימחתן אותי מאוד, וכמו תמיד, כשאני מכירה אדם חדש אני מרגישה קצת יותר עשירה :)

שנה טובה ואיחולים שמה שצריך חיזוק ושיפור, יקבל את זה במהלך השנה הבאה עלינו לטובה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה