9.28.2014

חדשות בגבות: צ'לסי קלינטון, גבות של אמא או אבא

במקרה נתקלתי בדיווח באתר חדשות ynet שצ'לסי קלינטון הפכה אתמול לאמא, מה שאומר שביל והילרי הם סבא וסבתא. אני מודה שתינוקות של סלבריטאים לא עושים לי את זה יותר מתינוקות רגילים ואני מאחלת להורים הטריים כמה שיותר שעות שינה.
מה שכן גרם לי להיעצר על הידיעה הייתה תמונה מטרידה של האם. ויותר מדויק, מטרידה באזור גבות:

גבות של אבא או של אמא?



היה עדיף קצת יותר פרוע


למרות שהיא צעירה, יש לעפעפיים של צ'לסי נטייה לצנוח. הגבות הדקות יוצרות מרחק גדול בין הגבות והעיניים ומעצימות את התחושה שהעפעפיים עוד שנייה נופלים לה ישר לתוך העיניים, וזה עוד לפני שהתחילה עם החיתולים בלילות.


איך הייתי מעצבת?
יכול להיות שצ'לסי הגיעה בלי הרבה גבות, קורה, ואז כל מה שאני כותבת כאן, אפשר לקמט ולזרוק. אבל לו אני יושבת עם הפינצטה באמריקה, הייתי מעצבת גבות פחות קשתיות, יותר עבות, פרועות ובעלות דעה!
גבות דומיננטיות היו עושות כאן עבודה מצויינת! הן היו מקטינות את המרחק בין הגבה והעיניים ומבליעות את חיסרון העפעפיים הגדולים. ובנוסף, היו יוצרות ניגוד לא צפוי ומעניין בפנים העדינות של צ'לסי.
זה מקרה קלאסי שיותר מדי הוא בהחלט פחות מדי.

התמונות לקוחות מאתר ynet

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה