9.29.2014

חדשות בגבות: ליאת הר לב ברשימת היפים והנכונים של פנאי פלוס

אז איך אני בשבילכן? חרפתי את נפשי ונכנסתי לאתר פנאי פלוס רק כדי לקושש כמה תמונות של 50 היפים והנכונים 2014. הכל כדי להראות לכן איך הם עושים את זה, היפים והנכונים, עם הגבות.
דילגתי במהירות על מספר 1 (מורן אטיאס) כי הן 'בדיוק', לא מעניין. מספר 2 (גל גדות), אותו סיפור. מספר 3 (אסי עזר) עשוי לשמוע ממני מעל דפים אלו אבל על 4 לגמרי התעכבתי. בואו תראו למה:




ממש בא לי לפרגן לה, לליאת הר לב, ולא על השטויות - טונות של כישרון ומשחק מבריק, גבות אני מדברת כאן, גבות! הן לא סתם "מושלמות" או "בדיוק כמו שצריך", זה הרבה פחות מעניין בעיניי.
הן תפסו אותי בגלל הסטייה מהתקן, כי הן לא מעונבות וחנוקות, כי הן נותנות מסגרת אופטימלית לעיניים פלוס משאירות משהו לא מסודר שאומר: תתפסו אותי או ש...

איך המסגרת? הגבות תוחמות נפלא את גבולות העין, הן מתחילות בכמה שערות שובבות בבסיס, סמוך לאף. משם ממשיכות בעובי נכון שהולך ומצטמצם לקראת הקצה השני, ושם חותמות את המסגרת בעדינות. אז יש גם את העובי וגם האורך הנכונים, השמירה על המראה הטבעי ומה שבא לי, זה לחבק את הקטנה ומעצבת הגבות שלה ולהגיד תודה! תודה שהלכתן עם הטבע ולא התעקשתן על גבות ההפתעה או כל אופנה אחרת

איך הייתי מעצבת?
ככה, בדיוק ככה!
מקרה קלאסי של עיניים יפות + גבות שאפשר לעבוד איתם בכיף + מעצבת גבות שיודעת את העבודה

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה