9.29.2014

חדשות בגבות: כבוד עולמי לעדי אלטשולר

איך אני עושה את זה בכיף: מצאתי את הידיעה ב ynet חדשות ושמחה לשתף, כי יש כאן גאווה עולמית, ישראלית - כמו שאנחנו אוהבים, פמיניסטית - כמו שאני אוהבת ומקצועית. תראו את הגבות!



לא כולם יודעים מי זו עדי אלשטולר ועל מה השמחה אז בקצרה: עדי הקימה ומובילה שני פרוייקטים חברתיים: "כנפיים של קרמבו" לילדים עם צרכים מיוחדים, ו"זיכרון בסלון" לניצולי שואה. היא זכתה בעבר בפרסים שונים בארץ ועתה, ואני מצטטת את ynet, "עכשיו ההכרה הופכת לעולמית. המגזין האמריקני היוקרתי "טיים" בחר באלטשולר להיות אחת משישה צעירים ברחבי העולם שהוכתרו בתואר "מנהיגי הדור הבא"."

ונעבור לחגיגה האמיתית: עבודה מצוינת של מעצבת הגבות של עדי. אולי לא אתגר גדול לעצב למצליחנית שבמקרה יש לה עיניים בהירות יפות, עור חלק וצח, וכולה בת 27. ואולי אני סתם מקנאה.
מה מוצלח? העובי, המרחק בין הגבות, ומה שנותן את הטאצ' והפיניש המצוין - הזוית הקטנה בשליש החיצוני של הגבות שעולה בעדינות למעלה אבל עושה יופי של עבודה בלפתוח את העיניים הקטנות באופן יחסי לפנים. העיצוב הזה מתאים מאוד גם למבנה הפנים של עדי, מבנה יהלום

איך הייתי מעצבת?
בהחלט בכיוון הזה, כבוד!

נ.ב
יצאתי לבדוק ומצאתי שזה לא מקרה פרטי וחד פעמי. להלן עדות נוספת, מאתר mako, לתחזוקה נאה וקונסיסטנטית של גבות הולמות. כה לחי!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה