10.01.2014

חדשות בגבות: גאולה אבן. חוזרת?

התעכבתי על הכתבה של אריאנה מלמד ב ynet בגלל הכותרת המעניינת שמכריזה על חזרתה של גאולה אבן למסך כמנצחת. לא בדיוק הבנתי מתי, למה ואיך אבל ניתנה לי הזדמנות מצוינת לבחון היטב את ההתקדמות של גאולה מתקופת האבן שבה הפציעה על המסך:
לקוח מ ynet גאולה אבן מימיה הראשונים. גאולה אבן (צילום: ערוץ 1)



ותראו היום
לקוח מ ynet  (צילום: יוסי מימוני)
תודו שהשיפורים המקצועיים באמת ניכרים! אלו לא הגבות הסתמיות של פעם, אלו גבות מפוארות שמספרות סיפור שלם ומעניין. 
אמנם קשה לקחת אשה יפה ולהרוס לגמרי, אבל בואו נתבונן ביחד בהבדל: בתמונה הראשונה הגבות נותנות מסגרת סבירה - מתחילות בנקודה הנכונה ומסתיימות איפה שצריך. אבל הן משעממות. לא עוד! הבחורה הצעירה הפכה להיות אשה מתוחכמת עם פיתול קטן וסיפור גבות מעניין שאומר: חבר'ה, זהו, עליי כבר אי אפשר לעבוד. אף אחד לא יזרוק אותי לפינה אפילה להגיש לחמישה צופים. אני יודעת בדיוק מי אני ומה אני שווה!
עכשיו נשאר רק להבין מתי היא חוזרת, לאן, ואיך זה קרה באמת. בהצלחה!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה