10.02.2014

בשירות הציבור: איך לבחור קופת חולים

אולי אתן מאלו שבוחרים קופת חולים לפי השירות, הרופאים שלה, הביטוח הרפואי. מה לעשות, יש גם כאלו. אבל אם במקרה בא לכן לצחוק, לפחות תסתכלו על הפרסומות של מכבי

 
מתוך פרסום של מכבי



התמונה מאתר גלובס
איך, איך הייתה לי הרגשה שתגידו שמה שעושה את התמונות האלו זה הגבות. צדקתן! תראו רגע איך זה היה נראה בלי הגבות


הבנתן? רואות את ההבדל? בפיתול קטן של הגבות אדיר מילר מצליח להגיד: יש לי כאן משהו להציע לכם, שזה אחלה דבר, מכבי, קופ"ח, שדרך אגב משלמים לי על זה, אבל אם כבר מדברים, יש לי משהו הרבה יותר טוב להציע! תסתכלו טוב, נו, 'סתכלו עליי! אתן לא רואות? אני ברד פיט! מה, לא? אז אולי קריס פרט? גם לא? בטוח? טוב, נו, ניסיתי. רגע, רגע, אולי בכל זאת?
זה מה שאני שומעת מהגבות שלו. שאלתי את מיכל מה היא רואה ואמרה: לא יודעת, הוא מצחיק אותי. ואז, עוד אפילו לא הספקתי לרמוז לה איפה הקאצ' והיא אמרה: צודקת, לא חשבתי על זה, הקטע לגמרי בגבות.

אין מה להגיד, מלאכם של צדיקים נעשית בידי אחרים, ושיהיה לכן יום נפלא

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה