10.05.2014

תעצרו אותי, אני מופתעת!

באיחור אופנתי נתקלתי בטיזר להשתתפות של דנה דבורין בתכנית קול מן העבר. אין לי יחס מיוחד לדנה דבורין כשחקנית, זאת מעצבת הגבות שלה שמעניינת אותי, ובעיקר על איזה חומרים היא ישבה כשעיצבה

צילום מסך מהכתבה ב ynet

אם יש משהו שאני לא יכולה לסבול אלו הן גבות ההפתעה, בעיקר בפנים ארוכות. הכל בסדר? קרה משהו? מי מת?
צילום מסך מהכתבה ב ynet
כשאני מעצבת גבות ללקוחה, אני לוקחת הכל בחשבון: את מבנה הפנים, מה נתן לה הטבע, איך היא מסרקת את הגבות באופן יומיומי, האישיות שלה...
לדנה יש פנים ארוכות, גדולות ומלאות תנועה. את הדרמה כבר יש, מה שהיא צריכה זה להרגיע, לא להעצים

איך הייתי מעצבת?

  • הגבות צריכות לעצור את אורך הפנים ולכן הן צריכות להיות דומיננטיות, עם עובי ונוכחות. הייתי מחזיקה כל שערה ושערה בכח
  • לא הכל מפתיע. הייתי שומרת על הגבות נמוכות ושלא יעלו על דעתן שהן יכולות להתרומם אפילו בחצי מילימטר
לסיכום - כדי להרגיע, דנה צריכה לתקן שני דברים מרכזיים: את העובי והזווית

תחקיר קצר העלה שהיו תקופות יותר קשות
צילום של אריאל שליט בהארץ
ושפעם, לפני שנים, נראו הגבות של דנה בדיוק כמו שהן צריכות להיות

הצילום מאתר תפוז אנשים


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה