10.26.2014

אישה. חשובה מאוד

באיחור של שבוע גיליתי ב mako שאלמה דישי עזבה את הבית של ההורים. אני הראשונה להודות שהחדשה הזו רחוקה מלהרעיד את אמות הסיפים, אבל היא מעולה בתור תירוץ להעלות את התמונה של הבחורה היפה הזאת. קלוז-אפ לגבות. רואות? גאווה למקצוע, ולמעצבת הגבות הידד!


אלמה דישי
אלמה דישי. צילום הילה שייר באתר mako

אני לא מתכוונת לטחון לכן על הסידרה שהגבות של אלמה דישי מפארות אותה (איש חשוב מאוד) למרות שאני יכולה, כי אני מהצד של הכלה. כרגע נדבר על התכלס, על מסגרת העיניים המופתית של אלמה דישי.
איך קיבלה הדישי גם עיניי שקד יפות יפות וגם גבות עבות שאפשר להתעלל בהן ועדיין ישאר עם מה לעבוד, והצורה - בדיוק לפי התנ"ך של הגבות. הסבר:
הצורה 1 - הפנים ארוכות והעיצוב השטוח עוצר את האורך ואיזו הרמוניה נפלאה
הצורה 2 - באיזו עדינות הופכות הגבות מעבות (בצד הפנימי) לפחות עבות בחלק החיצוני של העיניים
הצורה 3 - איך עוטפות מצוין את העיניים כי מתחילות ומסתיימות בדיוק במקום המתאים מבפנים ומהחוץ
העובי - איך הגבות מדגישות את העיניים ובעיקר איזה נוכחות יש להן ואיזה עוצמה הן מעניקות לפנים!

בדקתי וגיליתי שגם בסדרה עצמה מקפידים להשאיר את הגבות בערך כמו שהן כאן, רק פחות מסורקות. מתאים לדמות, לא? אבל זה כבר לדיון אחר.

שבוע נפלא ואני מזכירה לכן: 
אני יודעת שהיום שלכן עמוס בטירוף, אז אני מזמינה אתכן אליי לטיפול קצר ומיקצועי שישאיר אתכן מסודרות (לפחות בגבות) לשלושה שבועות בערך. התקשרו 0528800416






אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה