10.23.2014

מריטת גבות בלי כאב

בעולם יש שני סוגים של נשים: אלו שיולדות שלישיה בזמן שהן הופכות את השניצל וגוררות את האוטו למוסך ואלו שרואות את הפינצטה מתקרבת וצורחות: אפידורל! עכשיו!

http://classroom.synonym.com/DM-Resize/photos.demandstudios.com/getty/article/81/184/57308269.jpg?w=600&h=600&keep_ratio=1
תמונה מאתר Synonyms

אני נרגשת, שמחה וגאה לספר לכן שהרבה לקוחות שלי ישנות שינה עמוקה בזמן שהספקתי לסדר להן גבות, למרוט שפם, שחי, רגליים וידיים. טוב, אולי תפסתן אותי בהגזמה קלה אבל אם הייתי מקבלת שקל על כל פעם ששאלו אותי: התחלת? הייתי עכשיו צוללת בקריביים ובערב - גביע יין מרלו אדום ברוח הקרירה. אם בטעות לא הגעתן אליי לטיפול ומרטתן לבד, הנה כמה טיפים שיעזורו להקל על הכאב:

מחשבה תחילה
נצלו את הלילה למריטה - אחרי מקלחת חמה, כשהשערות רכות והנקבוביות פתוחות, הרבה יותר קל ופחות כואב למרוט
נקו את הפנים - נכון תמיד ובעיקר לפני מריטה, שלא יהיו גורמים נוספים לגירוי העור
לפתוח לוח שנה - כוונו את המריטה לימים שלא כתוב בהם מחזור. בימי המחזור כל כאב מוכפל ומשולש ומחומש בעוצמתו

בזמן ש
כמו במטבח - אחת אחת, כמו באורז, לא למשוך קבוצות. גם כואב וגם, אוי ואבוי לחוסר הדיוק
להחזיק במקום הנכון - תפסו את השערות עם הפינצטה או חוט הכי קרוב לשורש ואז - משיכה אחת והשערה בחוץ
שפגאט באצבעות - אגודל ובוהן של היד הפנויה, בלי הפינצטה, מותחות את העור, ויאללה, אודרוב

אחרי שנגמר
מקלחת קרה - לא חייבות את כל הגוף אבל מים קרים על אזור המריטה יסגרו את הנקבוביות ויקלו על הכאב
טיפול בהלם - אפשר גם לשלוף מהפריזר את הדבר הקפוא הראשון (קרח וגם אפונה קפואה) ולהצמיד לכעשרים שניות
אלוורה - אלוורה, אלוורה, אלוורה. או קרם לחות

בהצלחה!

וכמו תמיד, אני מציעה לכן לא להתעצל ולהרים טלפון לקבוע תור 

0528-800-416

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה