11.03.2014

שיקום גבות פרק ראשון, השתלת גבות

שנים של מריטות, הסרות שיער למינהן ועוד צרות שלא חייבים להרחיב עליהן, עשויות לגרום לנו להרוג בשביל עוד שערת גבה. איזה פתרונות מציע השוק?

השתלת שיער בגבות. תמונה Eyebrow Transplant NYC


כל אחת בוחרת את השיטה שלה ובסוף הפוסט תוכלי לראות על מה אני ממליצה באופן אישי, אבל הנה הן לפניכן, האפשרויות לשקם את מראה הגבות. רובינו ככל הנראה לא נידרש לטיפולים רדיקליים ונסתפק באמצעים היותר מסורתיים לשיקום מראה הגבות. מהקשה לקל:
השתלת גבות
עידוד צמיחה בעזרת תכשירים שונים
איפור קבוע
איפור רגיל
תרופות סבתא

השתלת גבות
הליך כירורגי הבא לשחזר את הגבות באופן קבוע. במקור הוא נועד לנפגעי כוויות ולחולים במחלות המונעות צמיחה באזור הגבות אולם קיבל תפנית גם לכוון הקוסמטי.
השיטה המקובלת היא השתלת זקיקי שיער הנלקחים על פי רוב מהעורף. הזקיקים מושתלים בנקודות בהן לא צומחות שערות הגבות ולאחר, כך נטען, השערות יתחילו לצמוח כאילו היו שם מאז ומעולם. ההליך קצר ומבוצע בהרדמה מקומית.
 
המלצה שלי
לא הזדמן לי לראות או להכיר מקרוב מושתלת שערות גבה, או מישהי שהשתמשה בחומרים המעודדים צמיחת שיער ולכן לא אוכל להעיד על שתי השיטות האלו. לעומת זאת, מאחר ויצא לי לראות יותר מדי מחזות קשים של איפורים קבועים, הייתי מוותרת על שיטת האיפור הקבוע ומשקיעה עוד כמה דקות ביום כדי לתת את הטאץ' האחרון לפנים, בדיוק לפי מצב הרוח שלך באותו יום.

על השיטות האחרות בפוסטים הבאים

ובינתיים את מוזמנת להתקשר לקבוע זמן לפגישת גבות 0528800416

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה