11.04.2014

שיקום גבות פרק שני, סרום לגבות

הגיל וצרות אחרות תוקעים אותנו עם קרחות בגבות או סתם גבות מדוללות. יש פתרונות שונים ששוק שיקום הגבות מציע ואני כאן כדי לעזור לך לעשות קצת סדר בבלגן. פעם קודמת דיברתי על השתלת גבות, הפעם קצת על עידוד צמיחה בעזרת תכשירים שונים
http://www.kliniksmuk.dk/Files/m2%20f%C3%A3%C2%B8r%20efter%203%20billeer.png
לא בדקתי. דוגמא מאתר Klinik SMUK
מדובר בסרומים הקיימים בשוק מספר שנים ואשר, כאשר מורחים אותם על הגבות בעקביות למשך מספר שבועות מידי יום, אמורים לעבות את הגבות (יש גם סרומים לעבוי ריסים) תוך הצמחת שערות חדשות.

ובכן, הייתי מאושרת למרוח את הסרומים האלו הלוך ושוב על הגבות הרזות והדלילות שלי בחמישה תכשירים שונים רק כדי שאוכל לבשר כאן מיהו הסרום הכי טוב בעיר אבל יש בעיה אחת: אני לא מוכנה להסתכן. 
אמנם ראיתי על חלק מהתכשירים שהם טבעיים לחלוטין אבל אני כבר קיבלתי את הפרק שלי באלרגיה כשעבדתי עם ג'ל לציפורניים. נו מור.
הנקודה הזו מבהירה את נקודת הלמה לא הראשונה שלי בנוגע לסרומים. השנייה היא כי אני לא מאמינה בפיות שיניים, הצמחת שיער פדחת ותכשירי קסם אחרים. אציין שהרשת שוקקת עדויות להצלחתם של הסרומים (וגם עדויות הפוכות). זאת ההזדמנות לפרגן למאפרת הנפלאה טל פלג שלקחה על עצמה את הסיכון ושרדה כדי לספר.
אתר totalbeauty.com מדרג 6 סרומים לדוגמא אבל יש הרבה יותר.

המלצה שלי
לא הזדמן לי לראות או להכיר מקרוב מושתלת שערות גבה, או מישהי שהשתמשה בחומרים המעודדים צמיחת שיער ולכן לא אוכל להעיד על שתי השיטות האלו. לעומת זאת, מאחר ויצא לי לראות יותר מדי מחזות קשים של איפורים קבועים, הייתי מוותרת על שיטת האיפור הקבוע ומשקיעה עוד כמה דקות ביום כדי לתת את הטאץ' האחרון לפנים, בדיוק לפי מצב הרוח שלך באותו יום.

על השיטות האחרות בפוסטים הבאים

ובינתיים את מוזמנת להתקשר לקבוע זמן לפגישת גבות 0528800416

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה